Bebek Firarda Türkçe Dublaj izle

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.

Bebek Firarda Türkçe Dublaj izle

Bebek Firarda Türkçe Dublaj izle

Üç beceriksiz fidyeci tarafından kaçırılan şirin bir bebeğin başından geçen komik olayları anlatan enfes bir komedi?Birilerinin bebekleri koruduğu kesin! Jetfilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (11 votes, average: 8,73 out of 10)
Loading...
Eklenme Tarihi : 29-10-2012
Vizyon Tarihi : 1994-07-01
Ayrıca Film Böyle Tanınır : ¡Cuidado: Bebé suelto!, KЖrpa gazintida, Бебето-беглец, Ninguém Segura Este Bebê, Les aventures de bébé, Juniors freier Tag, Alene i byen, Tülikas tita ja kolm idiooti, El peque se va de marcha, Vauva vapaalla, Bébé part en vadrouille, O bobiras xeportise, Ο Μπόμπιρας Ξεπόρτισε, Szabadnapos baba, Baby Birba - Un giorno in libertà, Alene på by'n, Brzdac w opalach, Agarrem Esse Bebé, Bebin slobodan dan, Младенец на прогулке, или Ползком от гангстеров, Baby på vift, Trije lopovi in potepin, Bebek Firarda, Немовля на прогулянцi
Yapım : Amerika Birleşik Devletleri (1994)
Süre : 1 saat 39 dakika
Film Müzikleri : This Is The Army, Mr. Jones
Filmin Toplam Bütçesi : $50,000,000
Filmin Toplam Hasılatı : $27,371,505
Filmin Çekim yapıldı ülke : 20th Century Fox Studios - 10201 Pico Blvd., Century City, Los Angeles, California, USA

Yönetmen

Oyuncular

 Lara Flynn Boyle
Laraine Cotwell
 Cynthia Nixon
Gilbertine
 Fred Dalton Thompson
FBI Agent Dale Grissom
 John Neville
Mr. Andrews
 Matthew Glave
Bennington Cotwell
 Adam Robert Worton
Baby Bink #1
 Guy Hadley
FBI Agent
 Eddie Bracken
Old Timer
 Kenneth L. Jordahl
Old Soldier #1
 Raymond Henders
Old Soldier #2

Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. nazmi dedi ki:

    SÜPER

  2. nazmi dedi ki:

    😀

  3. Berfin dedi ki:

    Harika dgicek birsey bula’mi yorum va o bebek var ya !!! 😀

  4. okay dedi ki:

    😀 vay bübeğe bak 😀

  5. eda dedi ki:

    çok güzel bir film ama çok donuyor hiç bişe anlıyamdım ya

  6. esma dedi ki:

    bi bebek bu kadar mı tatlı olur seni yerim keşke burada olsa da sevsem

  7. rana dedi ki:

    cooooooooooook guzel bir fiiilim

  8. murat dedi ki:

    çok güzel film <3 <3 <3 <3 <3

  9. djfıdhfuıs dedi ki:

    bide çine gitmeyidüşünüyo:D yerim aynı bebek benmkardeşimebenziyo

  10. meltem dedi ki:

    çok güzel ve komik bir film =)

  11. rahime dedi ki:

    Cok guldurucu ve guzel bir filmdi:-) 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  12. Gülizar dedi ki:

    haha cok güzel film… sonu beni duygulandirdi <3
    bu bebegin baska filmi yok mu?
    kac yasinda simdi acaba? 🙂

  13. Cengizhan dedi ki:

    BENİM KÜÇÜKLÜĞÜM GİBİ KİTAPLARDAN ETKİLENİYO

  14. Zeynep dedi ki:

    Bebek bu çok akıllı

  15. eda dedi ki:

    harika bir film yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bende oyle zenginim

  16. beyza dedi ki:

    çok güzel ve çık komik

  17. tatlıçoçuk dedi ki:

    la bebek cok tatlı yerim ben ot bebegi

  18. rüya deniz özağar dedi ki:

    çoookk beyendim hem çok komik hemde çk güzel hele o bebek yerim ben onu öle bebeğin annesi kendiyle gurur duymalı <3

  19. sumaher_xeyal dedi ki:

    bu filmi ceken cok quzel cekibbbbbbbbbbbbbbbb ayni benim cucukluqumda ki, qibi mukemelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  20. melisa dedi ki:

    ben çok beyendim çok güzel birrrrrrrrrrrrrrrrrrrr filmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm benceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  21. anabella3 dedi ki:

    harika bayılıyorum bu filme en az 5 kere izledim

  22. tugba dedi ki:

    nasıl o rolü yapabilmş bu bebek yaa maşşallah 🙂

  23. yusuf dedi ki:

    çok güzel bi filmmmmmmmmmm aynı benim küçüklüğüm hastasıyım bu diziyi günde 3 kere izliyom çok komikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkbi kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  24. neshe dedi ki:

    Tatli bir bebekkkk ve aptal adamlar

  25. Ece dedi ki:

    Bebek çok tatlı yaw 😀

  26. kadir dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir filimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  27. ömerfaruk dedi ki:

    oğlum adamlar çok pis düşüyo bebek nasıl düşürüyo lan

  28. ihsan dedi ki:

    çooooookk komikti bebek nasıl korkmuyor

  29. hakan dedi ki:

    seperrrrr ffffffffffffffffffffffffffffffffffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  30. yusuf dedi ki:

    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  31. yusuf dedi ki:

    çok güzel bir filim beyler herkes izlesin ve cok komik beyler 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  32. Meryem Kara dedi ki:

    Hariqa Yhaa Tam ßi Ail£ DiziSi … :))

  33. mert dedi ki:

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  34. mert dedi ki:

    ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

  35. melisa dedi ki:

    güzel bebek vegüzel filim

  36. naz saka dedi ki:

    adam yanıyoo.çok guzel bı film

  37. muhammet dedi ki:

    super

  38. Berdan dedi ki:

    Guzel bir film bide guldurucu :d

  39. Simay dedi ki:

    süper bi film izlemeseniz merakınızdan ölürsünüz öyle muhteşem bir filmki…..

  40. Cüneyt dedi ki:

    Çok tatlı be o bebek güzel film 10 üzerinden 10 çok güzel bir film.

  41. aysima dedi ki:

    çok guzel bir film

  42. Killegal dedi ki:

    Adamlar Cünüp 😀

  43. itici dedi ki:

    Tatlı bebek laan 😀

  44. OKULUM104 dedi ki:

    VAY VAY VAY ÇOK GÜZEL

  45. ırmak tuanna dedi ki:

    süper bi flim

  46. sanane :D dedi ki:

    güzel film 😀

  47. altug dedi ki:

    çok güzel bir film tavsiye ederim eski ama güüzel

  48. cesur dedi ki:

    cok guzel bır fılm ve cok ta guldurucu 😀