Fight Club 1080p izle

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.

Fight Club 1080p izle

Fight Club 1080p izle

Oregon Üniversitesinde yüksek lisansını yapan Chuck Palanhiuk'un uzak olmayan bir gelecekte geçen ve kafası karışık genç bir erkeği konu alan romanından yola çıkılarak çekilen Fight Club'da filmi anlatan, ünlü bir otomobil firmasında iyi bir işe sahiptir. Tek düze yaşamı kronik uykusuzluk sorunuyla çekilmez bir hale gelmiştir. Ailesi ve yakın bir arkadaşı olmayan Jack doktorunun tavsiyesi üzerine kanserli hastaların terapi grubuna katılır. Bu toplantılar esnasında Marla'yla tanışır o da genç adam gibi hasta olmadığı halde grubun toplantılarına katılmaktadır. Jack'in ve Marla'nın çabaları tüketici kültürünün anlamsızlığına karşı bir duruştur adeta kariyer sahibi ama yanlız insanların bir tepkisi. Jack'ın jenerasyonu ölü bir jenerasyondur. Bir yolculuk sonrası evinin yanmış olduğunu gördüğünde arayabileceği tek kişinin yolculuk sırasında tanıştığı sabun satıcısı Tyler Durden olmasıda adeta bunun bir kanıtıdır. İçilen birkaç biranın ardından park yerinde Tyler, kahramanımızı kendine vurması için kışırtacaktır. Aralarında başlayan bu kavga Jack'in hayatını değiştirecektir. Bir süre sonra Jack Tyler'ın yanına taşınır. Tyler'ın liderliğinde bir dövüş kulübünün kuruluşuyla bu kulübde sayıları elliyi aşmamak kaydıyla genç erkekler birbirleriyle dövüşmeye başlayacaklardır. Kısa sürede popüler hale gelen kulüp ve Tyler Durden hızlı bir şekilde bu ölü jenerasyonun mesihi haline gelir. Jetfilmizle.Org Sunar İyi Seyirler

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (1 votes, average: 9,00 out of 10)
Loading...
Eklenme Tarihi : 21-11-2014
Vizyon Tarihi : 1999-12-10
Ayrıca Film Böyle Tanınır : El club de la pelea, Fight Club, Döyüshçü Klubu, Боен клуб, Clube da Luta, Klub rváčů, Kaklusklubi, Nadi alghetal, El club de la lucha, Klub boraca, Harcosok klubja, Mo'adon Krav, Bashgah-e mobareze, Kovos klubas, Borechki Klub, Podziemny krąg, Clube de Combate, Fight club - Sala de lupte, Borilački klub, Бойцовский клуб, Klub golih pesti, Klub Bitkárov, Dövüs Kulübü, Бiйцiвський клуб
Yapım : ABD, Almanya (1999)
Süre : 2 saat 19 dakika
Filmin Ödülleri : 10 Ödül & 37 Adaylık
Film Müzikleri : Coffee Shop Zak, Daniel May - Girl From Ypsilanti, Vas - Svarga, Cezame Argile - Cafeteria, Junk Ferry - Smoke Stack, The Odditorium - Easy Smack It Up, Forbidden To Love, Splended & 4M15, Tom Waits - Goin' Out West, Valley of the Dolls, Marlene Dietrich - No Love, No Nothin', KDFW News Theme, Tzigany Waltz, Pixies (as The Pixies) - Where Is My Mind
Filmin Toplam Bütçesi : $63,000,000
Filmin Toplam Hasılatı : $100,853,753
Filmin Çekim yapıldı ülke : 421 W. Eighth Street, Los Angeles, California, USA

Yönetmen

Oyuncular

Edward Norton
The Narrator
 Brad Pitt
Tyler Durden
 Meat Loaf
Robert 'Bob' Paulsen
 Zach Grenier
Richard Chesler
 George Maguire
Group Leader
 Eugenie Bondurant
Weeping Woman
 Christina Cabot
Group Leader
 Christie Cronenweth
Airline Attendant
 Tim DeZarn
Inspector Bird
 Ezra Buzzington
Inspector Dent

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. EnesRamizUçar dedi ki:

    film açılmıooooo 80. dk dan sonra devamı yok güzel film ama bu siteden izlenmez

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36

  2. mehmet akif dedi ki:

    admin 86:54’den sonra yeşil ekran çıkıyo bi baksana

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
    78.177.167.16

  3. hatice dedi ki:

    bu filmi begenenler bence bi pisikologa gorunmenizde fayda var derim tamamen sizin iyiliniz icin soyluyorum cunku gercekten akli dengeniz bozuk bence akli basinda bi insan bu filmi begenmez

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
    46.253.169.134

  4. ozmen dedi ki:

    bu film şizofren bir kişinin hayatını anlatıyor tyler jack’ın hayali yapmak isteyipte yapamadığı şeyleri yapan karakter tyler durden aslında tylerin yaptığı herşeyi jack yapıyor filmin sonlarına doğruda bunu dile getiriyor

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    78.178.250.131

  5. begenmeyeninsan dedi ki:

    İnsanların dillerinden düşürmediği film buysa diğerleri nedir bilmem o kadar övüyor ki millet görende titanik veya piyanist gibi büyük bir yapım zanneder gelin görün ki filmin sonunda ismine tekrar baktım yanlış film izlemiş olmama karşın ama gerçekten berbat olan film Figh club mış. İzlemeyin zaman kaybı.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    88.254.220.168

  6. insan dedi ki:

    hayatımda izlediğim en kötü ve anlamsız film oldu. hayatımda izlediğim konusu en saçma olan film. bu kadar ödülü nasıl almış gerçekten anlamış değilim. yes man filmi gibi mükemmel bi filmden sonra bunu izlemek berbat bi duygu
    kesinlikle izlemeyin kesinlikle.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.253.146.171

  7. kokoko dedi ki:

    berbat bir film yinede yayınlayanları ellerine sağlık

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31

  8. Signoria Mayki dedi ki:

    ayaklarımın soğuktan üşüdüğünü anca film bitince anlayabildim 😉

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31

  9. ümit dedi ki:

    bu filme güzel diyenlere sormak istiyorum bu filmden ne anladınız? sırf admin için güzel diyorlar kesinlikle zamn kaybı bi film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0

  10. bişkek dedi ki:

    admin ben film izlemeye bu sitede başladım ama seçtigim tek partlı filmlerin çogu açılmıyor lütfen bir şeyler yap abuk sabuk reklamlar çıkan başka sitelere kaymak istemiyorum . şimdiden teşekkürler…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17

  11. İbrahim dedi ki:

    Bradd Pitt oynuor die izledim piskolojim bozuldu zaman kaybı :/

  12. hatice dedi ki:

    hiç birşey anlamadım.bu ne yaa

  13. nedoxy dedi ki:

    ne manyak bı fılm bea psıkolojımı bozdu gece gece 😀

  14. cem dedi ki:

    admin bazı filmlerde linkler açılmıyon ne yapayım

  15. eren dedi ki:

    boşa izlemeyin zaman kaybı

  16. Mustafa dedi ki:

    İzlemeyen yaşamasın. 😀

  17. Wogi dedi ki:

    İzlediğim en iyi film.Bu filme kötü diyen yaşamasın 🙂 10/10

  18. murat dedi ki:

    bi baş yapıt.

  19. meco dedi ki:

    Etki altında kaldım.Çok güzel film diye nitelendiremeyeceğim maalesef.Orta sınıf bir film.Fazla beğenmedim.

  20. hasan dedi ki:

    güüzel film anlamlı

  21. ethem dedi ki:

    açılıyor ver gerçekten sağlam bir film dostlar tavsiye ediyorum

  22. Yenilmez Pro dedi ki:

    sublımınal msj var yanı demek ıstıorlarkı sızın gıbılerı boyle uydurma yontemlı fılmlerle vaktınızı harcıoruz ve sızlerın ıcınden cıkacak olan bır kısı bıze yetecektır.aklı dengesı yerınde olmayanlar bu fılmdekıler gıbı etrafa teror eylemlerı yapmaları ıcın boyle bısey var demek ıstıorlar

  23. onur dedi ki:

    İzlenmesi gereken filmlerin basında geliyo. Kurgu, hikaye harika.
    Güzel bir flim

  24. nasılya? dedi ki:

    çıplak adam karesi bence sübliminal mesaj değidi. daha çok tyler ın yaptığı işe benzediğini düşünüyorum

  25. irem dedi ki:

    hiç bişey anlamadım ben ya. beğenenler bi neyini beğenmiş yazsa keşke .s.s
    gerçekten anlamadım ben bişey .s değişikti yani .s.s
    sondaki saçmalığa zaten anlam veremedim..

  26. ferhat dedi ki:

    hayatımda izlediğim en ilginç filmlerden biri…

  27. baran dedi ki:

    muhteşem br flm puan 10 10 güzel kaltel br flm

  28. serhat dedi ki:

    Flimde Ses Kayması Var Düzeltin Bu Sitede Çogu Flimde Ses Kayması Var :S Ayıp yav

  29. Alperen dedi ki:

    Hiç bi yaram anlamadım.

  30. suat dedi ki:

    koca filme tek takıldığınız yer penismiydi

  31. barış dedi ki:

    kesinlikle izlemelisiniz gerçekten güzel ve etkileyici bir film siteyede teşekkürler 🙂 bu arada gerçekten bir sübliminal mesaj olsaydı siz bunu farkedemezdiniz..

  32. ahmet dedi ki:

    tek kelimeyle mütiş bi film

  33. Fatih dedi ki:

    öncelikle S.a arkadaşlar bu filmi çok izledim yani bu film benim hayatımda izlediğim çok anlamlı ve gerçekci bir film kimse inanmaz ama 1 haftada tam 7 kez izledim herkese bu film tavsiye ederim 10/10 hak eden bir film

  34. ENTER dedi ki:

    Sübliminal mesaj…Bu teknik çok ünlü çizgi filmlerde de beyin yıkamak için kullanılıyor.

  35. zekeriya dedi ki:

    eğer bir film gerçekten güçlüyse kendini gösterir…10/8

  36. ahmet dedi ki:

    vaaaaaaaaaaaaaaavvvv..

  37. kenan dedi ki:

    admin fil acilmiyor

    • admin dedi ki:

      arkadaslar filmlerde bi sorun var aksama dogru düzelicek kısa süreli rahatsizlikdan dolayi özür dileriz

  38. NIJAT dedi ki:

    SUPER FILM

  39. Bahar.y. dedi ki:

    MUH-TE-ŞEM !!

  40. ORKUN dedi ki:

    Son sahnede 25. kare tekniğiyle sübliminal mesaj verilmiş. El ele tutuştuktan sonra ekran oynaması oluyo orda çıplak bi adam var dikkat edin.

  41. hakan dedi ki:

    kült olmuş bir film,seyretmediyseniz mutlaka seyredin.yaşadığımız zamana bir bakın..çevrenize bakın..

  42. İsmail dedi ki:

    Arkadaşlar film on numara, yalnız bu film subliminal mesajlarla dolu gerçekten, sonuna doğru karartı oluyor orada dondurursanız filmi, adam cinsel organıyla gözüküyor ve bu filmi yapan bir eşcinsel.

  43. cCc Genç Muhafız cCc dedi ki:

    tmm sakin adminlerin 1’tanesi yazsa yeterdi 😀

  44. yasin dedi ki:

    arkadaşlar bu filmi birkaç ay önce izlemiştim süper bir film şimdi izlemiyorum size tavsiye ediyorum bu film süper sırf sonları için bile izlenir asla tahmin edilemiycek bir sonu var…

  45. murat dedi ki:

    ya linkler açılmıyo ?

  46. cCc Genç Muhafız cCc dedi ki:

    Tek Part açmıyor DNS’den felan değil boşuna yazmayın.

  47. sexycaptan dedi ki:

    açılmıyor

  48. Buğra1905 dedi ki:

    filim izlenmiyor açılmıyor

  49. beter_böcek dedi ki:

    sağlam film

  50. yaren dedi ki:

    güüzel film anlamlı..