İşkence Odası Türkçe Dublaj izle

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.

İşkence Odası Türkçe Dublaj izle

İşkence Odası Türkçe Dublaj izle

1970’lerin başında, Fransa’dayız. Birkaç ay önce kaybolan 10 yaşındaki küçük kız Lucie yolda başıboş dolaşırken bulunuyor. Vücuduna şiddet uygulanmış fakat hiçbir cinsel taciz izi yok ve kaçırılma nedenleri bir türlü açıklanamıyor. Şokta, kelimelerini kaybetmiş Lucie, bir hastaneye kaldırılıyor ve orada kendi yaşında Anna adında bir kızla arkadaş oluyor. 15 sene sonra… Sıradan bir ailenin kapısı çalar. Evin babası kapıyı açar ve elinde av tüfeğiyle bekleyen Lucie’yi karşısında bulur. İşkencecisini bulduğuna ikna olan Lucie tetiği çeker.Hit Fransız korku filmi, sert sahneleri kadar, farklı bir kurguya sahip olan senaryosuyla da ilgi çekiyor. Türün meraklılarından tam not aldı. Jetfilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (No Ratings Yet)
Loading...
Eklenme Tarihi : 15-12-2012
Vizyon Tarihi : 2009-05-01
Ayrıca Film Böyle Tanınır : Mártires, Мъченици, Mucednici, Tunnistajad, Marttyyrit, Martyres, Μάρτυρες, Mučenice, Mártírok, Martyrs, Mâtâzu, Martyrs: Skazani na strach, Мученицы, Iskence odasi
Yapım : Fransa, kanada (2008)
Süre : 1 saat 39 dakika
Filmin Ödülleri : 7 Ödül & 8 Adaylık
Film Müzikleri : Goldmund - My Neighbourhood, Your Witness
Filmin Toplam Bütçesi : $6,500,000
Filmin Çekim yapıldı ülke : Canada

Yönetmen

Oyuncular


Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. kaya07 dedi ki:

    bu filme kötü diyenlerin aklından şüphe ederim günlerce etkisinde kalacağınız bir film..

  2. ezgi dedi ki:

    çok güzel

  3. susu dedi ki:

    boş

  4. Mahsun Karataş dedi ki:

    Hayatımı altüst etti amk yaa…

  5. yashiro dedi ki:

    Bu film yahudi sapkınlığının ve insan beyninin sapkınlıkta sınır tanımadığının çok güzel bir örneği Allah hepimizi böyle hasta beyinlilerden korusun ve bu filmi beğenenler [sınırda] filmini izlemedilerse sınırda filminide izlesinler bence. O filmde ayrı bir sapkınlık örneğini konu alıyor filmler gerçekten süperler.YUKARIDA BAZILARI İYİ SALLAMIŞLAR. BENCE FİLM OLDUKCA İYİ. SONUÇTA BİR FİLM AMA BAZILARI NE İZLEDİĞİNİ BİLE ANLAYAMAMIŞ HAYBEYE SEYREDİP YORUM YAPMIŞLAR.

  6. zlyh dedi ki:

    Ne bir kurgu var ne bir hikaye… Film boşlukta sallanıyor resmen.Kandan başka bir şey yok gerçekten zaman kaybı…

  7. tamer dedi ki:

    ya harbıden ızlemeyın ben kanlı fılmde ızlerım korkuda ama bu sacma sapan bı fılm

  8. Arzu Denyys dedi ki:

    Ohaa .a hayatımda böyle bi film görmedim ben. muhteşem ötesi bayıldım HERKES İZLESİN ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. gökhan dedi ki:

    AİLEYİ POMPALI TÜFEKLE NASIL DEŞTİ VARYAAA.

    ÇOK ABARTILMIŞ BİR FLİM.

    BİR İNSAN KURŞUN YİYİNCE O KADAR DA KAN ÇIKMAZ.

  10. HasanCansız dedi ki:

    ben filmin sonundan bişi anlamadım şimdi ölümden sonra noluyo 😀 yazık oldu kıza ama film güzeldide ben sonunu anlamadım 😀

  11. =split= dedi ki:

    bu filim haqiqeten bes para etmezmiw

  12. hafiz dedi ki:

    cox anlamli bir film

  13. hafiz dedi ki:

    men cox sevdim bu filmi

  14. elif dedi ki:

    iğrenç ötesi bir film izlemenizi tavsiye etmem hemde hiçiğrenç ayrıca korku filmlerinin yanından geçmez o derece .

  15. perikizi dedi ki:

    cok kotu sonu da anlasilmiyo nolp ne bittgi belli deil izlemeyin

  16. mustafa dedi ki:

    Şu zaman kaybı diyen gerizekalılar bir daha korku bölümüne girmesinler.Lan zihinsel engelliler sizi korku filmi böyle olur sizin izleyipte süper dediğiniz filmler gerilim ve gizem filmleridir.Orda bir tarafınızdan uydurup uydurp yorum aıyonuz.Millet sizin o boktan yorumlarınız yüzünden film izleyemez hale geldik.Hepinizin amq sallamacı yavşaklar.Admin sende adamsan bu yorumu onayla.Dopğrulara millet görsün.

  17. suelizi dedi ki:

    bence izlenilebilir güzel filmlerden birisi sürükleyici gerilim dolu korkutucu sevenler mutlaka izlesin

  18. memoli dedi ki:

    seni film diye yapanın ( çay elinden oteye giderim yali yali )
    ……………

  19. meloş dedi ki:

    harika bir film cok etkilendim herkeze tavsiye ederimm 🙂

  20. mesut dedi ki:

    arkadaşlar film güzel yalnız sonuna kadar izlemeniz gerekir. 10/7

  21. aaaa dedi ki:

    çok iğrenç bir film izliyceksenızde ızleyemeyın tam bır zaman kaybı izledıgıme çok pişmanım 🙁

  22. ahmet dedi ki:

    gayet güzel bi film gerilim ve kanlı film severlere tavsiyem on numara bi film

  23. OKAN dedi ki:

    ya biri dehşet film diyo biri hayatımda izlediğim en saçma film diyor.kime inanacaz 😀 en iyisi izleyim kararıı kendim verrim

  24. asas dedi ki:

    arkadaşlar tamamen zaman kaybı bi film! kesinlikle izlemeyin! atmasyon uydurmasyon sallamasyon bi film! zamanıma yazık keske izlemeseydim diyorum suan! 3 partta hiç konuşma yok acaip sıkıyo! suan yorumu okuyosan filmi açmadan vazgeç başka bi film aç diyorum….

  25. elif dedi ki:

    izlediğim en ilginç film.bi sonuca varamamak ve umdugun hiç bişeyin olmaması ama merak ettiren bi film.çok ilginç çoook.

  26. özge dedi ki:

    bu filimi 4 kere izledim harika saçma diyenler anlamamışlardır filmi

  27. isa dedi ki:

    ben hayatimda böyle sacma sapan bir film görmedim insanin sinirini bozmaktan baska bir seye benzemiyo ne konusu var ne bir sey sacmasapan bir film akliniz varsa izlemeyin ben mal gibi izledim

  28. rufan dedi ki:

    sonu daha iyi olabilirdi

  29. smyrnalı dedi ki:

    FİLME KÖTÜ DİYENLER 3. PARTA KADAR İZLEMİŞ OLAN SEYİRCİLERDİR ALDANMAYIN.KORKU FİLMİ SEVEN BİR KİŞİLİĞE SAHİPSENİZ HAFIZANIZDA YER EDECEK BİR FİLMDİR.SAYGILAR.

  30. ELEŞTİRMEN dedi ki:

    dehşet film böyle sapık tarikatlar inşallah yoktur
    içim acıdı

  31. mahmut dedi ki:

    kurban bayramında bile bu kadar kan görmedim 😀 😀

  32. Wogi dedi ki:

    Bir Fransız filminden beklenmeyecek kadar güzeldi bence.Tabi bu söylediğim bu tarzda filmleri sevenler için. 10/6

  33. baran dedi ki:

    o kızın yerınde olmak ıstemezdım

  34. meryem dedi ki:

    igrenç bi film midem bulandı

  35. osman dedi ki:

    normal flim 10/6 …

  36. haydar dedi ki:

    sadece kan baska bisey yok

  37. ilay dedi ki:

    iğrenç ötesi izlediğime çok pişmanım
    çok boktan bir filmdi muz kabuğunu içine koysam sızmaz yani o derece yaa 🙁

  38. rıdvan dedi ki:

    offf çok fane bi filim kılp sorunu olan izlemesin kesin söliyorum o kadar olmazzz kan sevenler için yapılımş sanki ama gercekten güzell filim:)))

  39. serap dedi ki:

    Dehşettt

  40. ugur dedi ki:

    vakit kaybı anlamsız değersiz boşuna vakit harcamayın yazık

  41. nisa dedi ki:

    nasıl bir yorum yapsam bilemedim şiddet evet var kanda var lucia yı anlamaya çalışırken anna çıktı yani sonu böyle açık bırakılan filmleri sevmiyorum filmin sonunda toplanan o dindar kesimin hepsini baylayıp altlarına şöyle kallavi bir bomba koyup patlatasım geldi (filmi izlerseniz eğer ne demek istediğimi anlayacaksınız)

  42. SEZER dedi ki:

    BEN HAYATIM BOYUNCA BU KADAR İĞRENÇ BİR FİLM İZLEMEDİM. UMARIM NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAMAK İÇİN BİRKEZ OLSUN SEYREDERSİNİZ. BEN 3CÜ PARTA KADAR DAYANABİLDİM. ZATEN FRANSIZ YAPIMI Bİ FİLMDEN BAŞKA NE BEKLENİRDİ Kİ. ADAMLARI NE EROTİZMİN DOZUNU NE KORKUNUN SINIRINI AYARLAYABİLİYOLAR.

  43. hande dedi ki:

    çakma testere filmi seyrettim

  44. deniz dedi ki:

    harika bir film..uc dört defa izledim ilk izledigimde gönlerce filmin etkisi altinda kaldim..
    emegi gecenlere tesekkürler…..yeni izleyicilere iyi seyirler…

  45. Hünkar dedi ki:

    Zaman kaybı bir film olduğunu düşünüyorum.

  46. ANTON dedi ki:

    ADMIN ŞU AN ŞOK GEÇİRİYORUM…??? HAYATTIMDA GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL MÜKKEMMEL HATASIZ BİR FİLM…TÜM BU SİTEYİ İZLİYENLERE TAVSİYE ETMEKTEYİM…BİR ŞAHESER…SONUÇ 10NUMARA 10 YILDIZ…İNSAN ANATOMİSİNİN YAŞAMLA ÖLÜM ARASINDAKİ DİRENİŞ GÜCÜ…ENFES İYİAKŞAMLAR VE İYİSEYİRLER BENDENİZ ANTON…

  47. yakup dedi ki:

    Bu film bir harika izleyin

  48. ÖZGe dedi ki:

    yok bole sacma bısy

  49. lonely shark dedi ki:

    bu filmin adı sınır(da) güsel filmdir.ama ismi farklı gelince izliyeyim dedim üzüntü ve muz kabuğu 🙁

  50. Burhan dedi ki:

    Tam bir zaman kaybı beş para etmez zaten filmin konusu yok izlediğime çok pişmanım Admin bu laflarım sana değil filmi yapanlara bilesin dedim 🙂