Uyarısız Şiddet ATM 2012 Türkçe Dublaj izle

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.

Uyarısız Şiddet ATM 2012 Türkçe Dublaj izle

Uyarısız Şiddet ATM 2012 Türkçe Dublaj izle

Gecenin ilerleyen saatlerinde ofislerindeki yılbaşı kutlamasından çıkan David Hargrove (Brian Geraghty – The Hurt Locker, The Cameleon) ve Emily Brandt (Alice Eve – Man In Black III, The Raven, She Is Out Of My League) hiç akıllarında yokken yavaş yavaş flört etmeye başlarlar. Dönüş yolunda arabada onlara eşlik eden iş arkadaşları Corey’nin (Josh Peck – Wild About Harry, What Goes Up) para çekmesi gerektiği için bir ATM’de dururlar. Rutin hayatları içerisinde sürekli yaptıkları bu aktivite, gençler için korkunç ve umutsuz bir yaşam mücadelesine dönüşecektir. Kimliği belirsiz, yüzü dahi görünmeyen garip bir adam ATM’nin kapısında onları beklemekte ve dışarı çıkmalarına izin vermemektedir. Saatler ilerledikçe gece ayazı bastıracak, günün ağarmasını beklemek gittikçe zorlaşacaktır. Gençlerin hayatta kalabilmek için bu esrarengiz adamla kovalamaca oynamaktan başka seçenekleri yoktur. Jetfilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (No Ratings Yet)
Loading...
Eklenme Tarihi : 19-10-2012
Vizyon Tarihi : 2012-07-13
Ayrıca Film Böyle Tanınır : Банкомат, Armadilha, ATM - Tödliche Falle, No Escape, Bankomat, ATM - Trappola mortale, ATM - Armadilha Mortal, Uyarisiz Siddet: ATM, Sat Thu ATM
Yapım : ABD, Kanada (2012)
Süre : 1 saat 30 dakika
Film Müzikleri : The Rosebuds - Oh, It's Christmas
Filmin Toplam Bütçesi : $3,000,000
Filmin Çekim yapıldı ülke : Manitoba, Canada

Yönetmen

Oyuncular

Brian Geraghty
David Hargrove
 Alice Eve
Emily Brandt
 Josh Peck
Corey Thompson
 Ernesto Griffith
Security Guard
 Aaron Hughes
Patrolman

Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. mirish dedi ki:

    hic sevmedim filmin sonu bile belli degil.

  2. emian dedi ki:

    yani 3 kişi bir tek adamla baş edemediler … ne kadar saçma film ya …

  3. emian dedi ki:

    yorumları gördük aldandık neresi güzel bu filmin bütün olaylar havada kaldı sonu berbat zaten … sakın izlemeyin tam bir zaman kaybı

  4. webmaster dedi ki:

    film iyi hoş güzel ancak böyle berbat bir son görmedim tam iyiler kazanmadı iyi güzelde 😀 çok saçma oldu sonu , senaryocudan yönetmen’e kadar iyi sövdüm 😀

  5. Yağız dedi ki:

    arkadas valla dayanamadım yazdım artık bende bi yorum.. Aslankral lakablı şahıs sana seslenıyorum. ulan sonu belli olmayan film güzeldir zaten gerizekalı sen beynini nerde kaybettınde geldin buralara..

  6. SToRM dedi ki:

    izlediğim en dandik filmlerden bir tanesi izlemeyin kanser olmayın bu kadar . . .

  7. seda dedi ki:

    film çok güzeldi ama sonu filmi batırdı…:(

  8. SaYMaN dedi ki:

    Boş vakit kaybı. Adeta 10 yaşındaki çocuklar için hazırlanmış, sonu belli olmayan bir film. Güzel başladı kötü bitirdi. İzlemeye değmez.

  9. Myk® dedi ki:

    güzel flim izlemeye değer

  10. saffat dedi ki:

    boşa vakit harcamayın izlemeye deymez

  11. ERAY dedi ki:

    berbat bi son butun suc sari kafada kaldi ok de bunu kim nie yapti aq

  12. hüseyin cüni dedi ki:

    bu nasıl fılım sınama sektoru nereye gıdıyo sektorsun gtsınler bı cacık olmaz bu fılımden bnım abım savcı surundurcem bu fılıme ıı dıyenlere….

  13. ZEYNEP dedi ki:

    sakın izlemeyinnnn iğrencccc!!!!
    gerizekalılar kaçamadılar:)

  14. Yusuf Koç dedi ki:

    Filim güzel ama katil heran aramızda olabilir.
    En kısa zamanda 2. atmyi bekl,yoruz…

  15. Icell dedi ki:

    bele pis kino deyildi.baxmaga deyer.amma sonunu beyenmedim.o artiq rejisorun problemidi yeni =)..

  16. Ferdi dedi ki:

    Kim şimdi bu adam ?

  17. Alperen dedi ki:

    Yorumlara güvenerek izledim çok saçma konulu bir film hiç tavsiye etmem zaman kaybı.

  18. GÜNİZİ dedi ki:

    Yarına gelmeden kapattım bu ne yaaa birde utanmadan gerilim katagorisine almışlar…

  19. moviehunter dedi ki:

    bu filmi yapanlar gerizekalı olmalı.

  20. ahmet dedi ki:

    sacma bi film

  21. fatma dedi ki:

    gayet iyi bi film.zaman kaybı diyenlerin iyi film anlayışını sorgulamak lazım..

  22. polivega dedi ki:

    cok sacma bir film bos yere vakıt kaybettım,bu filme ayırdıgınız vakıtle daha ıyı şeyler yapabilirsınız…

  23. fenaladym dedi ki:

    dilara sen kafanı yorma böyle şeylerle takma yani .. bu arada sarışınmıısn.d

  24. dilara dedi ki:

    yaaa katil kim oluyor şimdi anlamadım o maskeli adam kim ne bağlantısı ar bunlarla

  25. dilara dedi ki:

    bnce süper bir film çok beğendm hergün izliyorum ama o adamın kim olduğunu öğrenmek isterdim

  26. bilge dedi ki:

    Güzel bir fil heycen ve merakla izledim .

  27. eyüphan dedi ki:

    idare eder

  28. rufan dedi ki:

    ilginç bir gerilim filmi olay aynı mekanda ve 4 5 kişi arasında geçiyor ama yinede izleyin derim

  29. Ayşe dedi ki:

    film süperdi emeğe sağlık inş seriside gelir.

  30. iso dedi ki:

    tamamen zaman kaybı beş kuruş etmez saçma berbat.

  31. bb dedi ki:

    saçma izlerken sıkıldım sonunda da bişey çıkmadı zaten tavsiye etmem kesinlikle zaman kaybı

  32. Huseyn dedi ki:

    guzel film ama filmin sonu yok

  33. venom dedi ki:

    ben gerilim sevmeyyon amk

  34. aslan kral dedi ki:

    ne biçim bir filmdir bu ya basit sonu belli olmayan iğrenç ötesi

  35. mert dedi ki:

    çok saçma bi film zaman kaybı izlemeyin

  36. apexx dedi ki:

    kucuk bir mekanda gecen gerilim tarzı bir film büyük beklentisi olmayanlar için seyredilebilecek bir film

  37. Umud dedi ki:

    bu nasil bir filim guzel diyil

  38. ogün gürcan dedi ki:

    ilginc bir gerilim film ,tavsiye ederim

  39. zahid dedi ki:

    Güzel film bir an kopamadım transa geçtim adeta:)
    Düşük bütçe ile bu kadar güzel kurgu olur..
    Telefon kulubesi tarzında bir film.kesinlikle izleyin.

  40. feryy dedi ki:

    boş bir filmdi gerimden uzak.sonu ise saka gibi.begenmedim

  41. vlknaksu dedi ki:

    Sadece yapmaları gereken disari cikip olabildigince kacmakti :))
    O kadarda mukemmel olmamasına ragmen izlenebilir ..

  42. DassakAliDayıxD dedi ki:

    ck gzl film 3 defa izledim hale daha doyamadım 🙂

  43. zagor dedi ki:

    beş para etmez zaman kaybı

  44. mesut akdaş dedi ki:

    film iyi güzel we gerılımlı sahnelerı war da fılmın son 10dkkasına ıyı konsantre olmak lazım 2serısını merak etmeye basladım …

  45. ☺Onur☺ dedi ki:

    Altyazılısını izlemistim o süper di bu dahada güzel

  46. Yasin dedi ki:

    umarım bu filmin 2.si çıkar.

  47. adem dedi ki:

    Of Amk Gerilimin Dibi Valla Hll Olsun Şahanee :d

  48. kadir dedi ki:

    guzel film izlenmeli.

  49. emili dedi ki:

    güzelmişşş

  50. caster dedi ki:

    gerilim sevenlere önerilir